Servisní technik – Moravskoslezský kraj
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro společnost, která navrhuje a dodává technologické systémy pro čištění a filtraci spalin, redukci TZL a plynů ve spalinách, technologické systémy pro průmyslové odsávání, průmyslovou filtraci a odprášení, systémy mlžení a zkrápění a pneumatickou dopravu.
Náplň práce:
• Zajištění potřebných činností pro řádnou realizaci zakázek a servisních zakázek. Poskytování technické podpory.
• Příjem a evidence servisních zakázek vč. termínového zaplánování na základě smlouvy se zákazníkem či jeho závazné objednávky v koordinaci s vedoucím servisního oddělení, aktivní provádění akviziční činnosti u zákazníků již získaných, spolupracujících i budoucích.
• Je zodpovědný za ekonomiku jednotlivých servisních zakázek.
• Je zodpovědný za evidenci a vedení reklamačních řízení se zákazníky.
• Plní plán prodeje a servisních aktivit. Vyhotovuje servisní nabídky.
• Je zodpovědný za plnění plánů a rozvoje servisní činnosti společnosti. Zajišťuje servisní zásahy.
• Součinnost při vypracovávání cenových a ostatních nabídek zákazníkům.
Požadujeme:
• SŠ technického směru
• Praxe v oboru ideálně 3 roky, technické znalosti v oblasti filtračních zařízení výhodou
• Znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni (schopnost porozumět a domluvit se)
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
• Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
• Zkušenost s elektroinstalačními pracemi, znalost problematiky BOZP
• Ochota cestovat k zákazníkům (90% pracovního času), ochota pracovat i mimo pravidelnou pracovní dobu
• Spolehlivost, loajalita, komunikativnost, důslednost, přesnost, logické a kombinační schopnosti, manuální zručnost, schopnost samostatné práce, ochota učit se
• Aktivní přístup, časová flexibilita, odpovědnost
• Čistý trestní rejstřík
Nabízíme:
Práci v mladém rozvíjejícím se dynamickém kolektivu, moderní a přátelské pracovní prostředí, podílení se se na implementaci vyspělých technologií v oboru, možnost seberealizace a rozvíjení znalostí v oboru, jazykový kurz AJ, týden dovolené navíc, aktivní spolupráce se zahraničními partnery, plnohodnotné vybavení kanceláře (notebook, mobil), odpovídající finanční ohodnocení (fixní plat plus odměny), nástupní plat 20 – 25 000 Kč dle zkušeností. Pružnou pracovní dobu, systém zaškolení a další vzdělávání. Nástup možný ihned (výhodou).
Místo práce: Moravskoslezský kraj
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 30. 1. 2014, 13:39
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.