Specialista zákaznického servisu/Ústí nad Labem
Pro našeho významného klienta hledáme uchazeče na pracovní pozici Specialista zákaznického servisu.
Je komunikace vaší silnou stránkou? Hledáte zajímavé pracovní uplatnění na hlavni pracovní poměr či poloviční úvazek? Pokud Ano, neváhejte a zašlete nám životopis!
Jaká je náplň práce?
každodenní pomoc zákazníkům při řešení jejich dotazů
hledání nových služeb pro zákazníky dle jejich potřeb a požadavků
práce s počítačem a interními systémy
úzká spolupráce se seniorským kolegou v tvém týmu
Jaké jsou naše požadavky?
silné komunikační schopnosti
příjemné a přátelské vystupování
znalost v oblasti mobilních telefonů a aplikací výhodou
Co vám můžeme nabídnout?
intenzivní 6-ti týdenní školení zaměřená na tvůj rozvoj
finanční odměna za úspěšně splněné školení
fixní mzda + bonusy (bonusy za odvedenou práci, bonusy za hovory v cizím jazyce)
navýšení mzdy po ukončení školení
a další benefity (zaměstnanecký tarif, mobilní telefon, stravenky, flexi pass - do výše 8000 Kč, Multisport karta, home office a mnoho dalších)
Vytvořeno: 23. 1. 2018, 11:13
Gi Group Czech Republic, s.r.o.
Více info:
Gi Group je jednou z předních světových společností poskytujících služby pro rozvoj trhu práce, která působí v oblasti dočasného přidělení a vyhledávání pracovníků, přímého vyhledávání a různých doplňkových služeb.