TECHNIK INVESTIČNÍ VÝSTAVBY

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost BONVER WIN, a.s. zabývající se provozováním loterií.

Náplň práce:
Provádění strategických hodnocení dodavatelů, příprava reportů, analýz a podkladů pro finanční analýzy a controlling, včetně finanční účtárny zaměstnavatele, odpovědnost za zpracování objednávek na základě vyhodnocených analýz dodavatelských nabídek a smluvních ujednání s dodavateli, jednání se strategickými dodavateli, příprava podkladů pro uzavření smluv, podílení se na tvorbě a zdokonalování systému nákupu, koordinace příprav před zahájením realizace zakázek, zejména kontrola projektové dokumentace, úprava řešení konstrukcí a provádění řemesel, příprava harmonogramu, rozpočtu a alokace zdrojů, kontrola kalkulace ceny materiálu a subdodávek při přípravě a plánování stavby, definice pracovních postupů a koordinace procesu nákupu, zodpovědnost za nákup z hlediska ceny, kvality a termínu dodání, řízení a koordinace nákupu materiálu pro jednotlivé stavby, řízení plynulého zásobování stavby materiálem a výrobními prostředky v případě dohody s dodavateli stavby, kontrola průběhu staveb, sledování souladu s harmonogramem a finančního průběhu, analýza kritických cest na zakázkách, definice rizik a příprava opatření k jejich eliminaci, řízení změn zakázek a dispečinků jednotlivých staveb, podíl na řízení využití pracovníků na stavbách, kontrola stavební dokumentace, řešení nestandardní situace, poskytnutí podpory stavbyvedoucím a přípravářům na stavbě, komunikace s nájemníky/podnájemníky typu provozoven CLUB BONVER + nájemníky v ostatních bytových /nebytových prostorách zaměstnavatele či spol. v rámci skupiny BONVER, dohled nad dodavateli služeb (ostraha, údržba, úklid, opravy, revize, atd.), včetně přípravy plánu revizí a kontrol zařízení v bytových/nebytových prostorách zaměstnavatele či spol. v rámci skupiny BONVER, zodpovědnost za předání/převzetí pronajatých/pronajímaných prostor, zajištění oprav, revizí, administrativu spojenou s dodavatelskými smlouvami, vytváření provozního rozpočtu a plánu investic pronajímaných prostor, kontrolu dodržování nákladů a také podílení se na přípravě vyúčtování provozních nákladů, vytváření pravidelných reportů a kontrolu reportů dodavatelů, profesní podpora ostatním složkám firmy.

Požadujeme:
Vzdělání SŠ/VŠ stavebního směru, min. 5 let praxe ve stavebnictví, 3 roky v oblasti nákupu, základní znalost stavební legislativy, předchozí zkušenost s přípravou a plánováním staveb, tvorbou harmonogramu, rozpočtu a řízením zdrojů, zkušenosti v nákupu, schopnost komunikace, vedení obchodních jednání, vyjednávání obchodních podmínek, schopnost vést pracovní tým, znalost práce na PC, MS Office, MS Project, řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme:
Příležitost vést a podílet se na nových projektech, možnost profesního růstu, zázemí stabilní a perspektivní firmy s čelním postavením na loterním trhu v ČR.
Místo práce: Valašské Meziříčí

Termín nástupu: Možný ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte! Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu zamestnani@bonver.eu.
Vytvořeno: 7. 1. 2013, 13:33

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Stavebnictví­  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Vsetín  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás