Vedoucí odboru sociálních věcí Městského úřadu Sokolov

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je město Sokolov, Městský úřad Sokolov.

Náplň práce:
Řízení a koordinace činností odboru v oblasti státní správy na úseku sociálních služeb a sociálně právní ochrany dětí. Plnění úkolů zadaných orgány města a spolupráce s nimi i s ostatními odbory městského úřadu. Administrace dotačních projektů ze sociální oblasti.
Odbor sociálních věcí zajišťuje tyto činnosti: Pomoc při řešení tíživých životních situací, zprostředkování sociálních služeb, pomoc při ochraně práv dětí, ochranu oprávněných zájmů dětí, působení směřující k obnovení narušených funkcí rodiny a zabezpečení náhradního rodinného prostředí pro dítě, které nemůže být vychováváno ve vlastní rodině.

Požadujeme:
1. Znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; ve znění pozdějších předpisů,
2. zkušenosti s vedením zaměstnanců alespoň dva roky,
3. praxe v sociální oblasti,
4. dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet).

Výhodou je
1. Ukončené vzdělání odpovídající kvalifikaci pro výkon práce sociálního pracovníka podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů,
2. praxe ve veřejné správě,
3. úspěšné vykonání zkoušky k prokázání zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost v sociálních službách,
4. úspěšné vykonání zkoušky k prokázání zvláštní odborné způsobilosti při sociálně-právní ochraně dětí,
5. řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).

Nabízíme:
Platové zařazení: 11. platová třída
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou

Místo práce: Sokolov

Termín nástupu: dle dohody

Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí podle 7 odst. 4 zákona o úřednících obsahovat
1. jméno, příjmení a titul uchazeče,
2. datum a místo narození uchazeče,
3. státní příslušnost uchazeče,
4. místo trvalého pobytu uchazeče,
5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
6. datum a podpis uchazeče.
V přihlášce uchazeč dále uvede
1. název pozice, na níž se hlásí,
2. telefonický kontakt a
3. doručovací adresu, je-li odlišná od adresy trvalého pobytu,
4. datum možného nástupu do pracovního poměru.
K přihlášce uchazeč připojí
1. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, zejména těch, uvedených v oddíle „Požadavky na uchazeče“ a „Výhodou je“,
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
4. kopii osvědčení o úspěšném vykonání zkoušky k prokázání zvláštní odborné způsobilosti,
5. osvědčení dokládající skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. a) a b) lustračního zákona (tzv. lustrační osvědčení) nebo jeho ověřenou kopii a
6. čestné prohlášení dokládající skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. d) až h) lustračního zákona.
Osvědčení ani čestné prohlášení dle bodů 5. a 6. nedokládá uchazeč narozený po 1. prosinci 1971.
Místo a způsob podání přihlášky
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení na vedoucí/ho odboru sociálních věcí“
1. osobně v podatelně Městského úřadu Sokolov, nebo
2. poslat na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov,
a to nejpozději do 01. 07. 2016.
K doplnění náležitostí či dokladů podle § 6 odst. 3 a 4 zákona o úřednících je stanovena doba pěti dnů po ukončení lhůty pro podání přihlášek.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.

Kontaktní osoba: Richard Přibyl, tel.: 359 808 153

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 1. 7. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Vytvořeno: 2. 6. 2016, 16:18

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Zdravotnictví, Státní správa  
Plat
0  
Lokalita
Karlovarský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás