Vedoucí oddělení zákaznické podpory
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je telekomunikační společnost PODA a.s..
Náplň práce:
Proaktivní podpora uživatelů, komunikace s techniky společnosti, komunikace s obchodním oddělením.
Požadujeme:
SŠ. Praxe v oboru IT nebo telekomunikací, zkušenost s řízením kolektivu (manažerské dovednosti), prozákaznický přístup, odolnost vůči stresu, rychlá orientace při řešení problémů a požadavků, komunikativní AJ, ŘP sk. B.
Nabízíme:
Nástupní mzda 20 000 až 25 000 Kč, čtvrtletní odměny, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní služby, stravenky, vzdělávací kurzy, školení.
Místo práce: Ostrava
Termín nástupu: Leden - únor 2013
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu egrundova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 17. 12. 2012, 17:57
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.