Vedoucí pobočky Liberec
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je BOHEMIA CARGO s.r.o. - mezinárodní zasílatelství, doprava, logistika.
Náplň práce:
• Odpovídá za aktivní nabídkovou činnost u všech tří základních produktů zákazníkům
• Podporuje spolupráci s obchodními manažery společnosti a informační výměnu se specialistou LTL pro efektivní poskytování této služby společností BC.
• Odpovídá za dosahování plánovaných ekonomických výsledků pobočky a za její celkový technický stav.
• Spolupracuje s finančním ředitelem na přípravě ročního rozpočtu nákladů a výnosů pobočky.
• Osobně pečuje o rozvoj a kvalitu vztahů s klíčovými zákazníky.
• V rámci centrálně stanovených pravidel nastavuje motivační systém pro podřízené pracovníky dle konkrétních podmínek pobočky.
• Odpovídá za výběr a zaučení nových pracovníků.
• Odpovídá za dodržování pracovní kázně, předepsaných pracovních postupů a kontrolní činnosti podřízených.
• Projednává poptávky se zákazníky a konzultuje s nimi možné varianty nabídek.
• Odpovídá za zpracovávání poptávky u dodavatelů včetně termínů dodání a cen + provádí jejich vyhodnocování.
• Odpovídá za výběr vhodných dodavatelů v dané oblasti a zajišťuje tak dostatečnou kapacitu pro potřeby pobočky, resp. pro celé BC.
• Informuje zákazníky o nedodržení sjednaných podmínek a o všech neplánovaných odchylkách a vyžaduje si jejich stanoviska.
• Odpovídá za včasnou fakturaci.
• Kontroluje dodavatelské faktury co do věcné správnosti, výše ceny a splatnosti faktur.
• V případě ztráty nebo poškození zásilek zajišťuje sepsání zápisu s dopravcem a připravuje podklady pro reklamační řízení.
• Kontroluje platební morálku nespolehlivých zákazníků a případně činí opatření před další zakázkou.
• Objednává služby u zahraničních partnerů, kontroluje plnění sjednaných podmínek a zabezpečuje poskytování služeb pro zahraniční spediční firmy podle dohodnutých pravidel a konkrétních objednávek.
Požadujeme:
-minimálně středoškolské vzdělání
-praxe ve spedici / logistice minimálně 2 roky
-schopnost zastávat práci disponenta
-znalosti cenotvorby přepravy
-schopnost řídit lidi, samostatné rozhodování
-profesionální vystupování, komunikativnost, loajalita
-znalost AJ, NJ
-počítačová gramotnost, znalost systému Helios orange výhodou
-ŘP skupiny B
Nabízíme:
- zázemí stabilní společnosti
- možnost vzdělávání a osobního růstu
- odpovídající finanční ohodnocení
Místo práce: Liberec
Termín nástupu: červen, červenec 2014
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 13. 5. 2014, 12:23
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.