Spartoo hledá na pozici operátora zákaznického centra kandidáta, který perfektně ovládá komunikační techniky a chce se stát součástí mladého, dynamického a mezinárodního týmu. Místo pracoviště je ve Francii, v departmentu Isere, ve městě Grenobl.
Popis nabízené pozice:
- každodenní komunikace se zákazníky po telefonu a prostřednictvím e-mailu
- servis stávajícím zákazníkům
- vyřizování objednávek, reklamací, pozáruční servis
- překlady francouzština-čeština
- řešení požadavků a dotazů ze strany zákazníků
- zpracování přijímaných objednávek
- dosledování obchodních případů
Požadujeme:
Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání sociálního či ekonomického zaměření. Kandidát by měl mít skvělé komunikační schopnosti, plynně ovládat francouzský jazyk a skvěle ovládat techniky internetu a MS Office.
Kdo je Spartoo: N°1 v prodeji bot on-line v Evropě
Spartoo bylo založeno v roce 2006 a velmi rychle se stalo lídrem na trhu internetového obchodu s obuví. Spartoo nyní nabízí více než 700 značek dámské obuvi, pánské a dětské (jako například
Converse, Baťa, Camper, Adidas nebo třeba Nike). Je Vám k dispozici více než 30 000 modelů (baleríny, kozačky, tenisky, lodičky, polokozačky, sandály…). Spartoo působí také v zahraničí, nyní je přítomno v 16 státech Evropy a zaznamenává jedny z nejvyšších zisků v oblasti e-marketingu na trhu.
HV 2012: 150 milionů euro.
HV 2011: 100 milionů euro.
HV 2010: 50 milionů euro.
HV 2009: 30 milionů euro.
HV 2008: 15 milionů euro.
HV 2007: 5 milionů euro.
Více než 6 miliónů unikátních návštěvníků v prosinci 2012 (Médiametrie, Europe).
Spartoo patří mezi top 10 on-line shopů s módou podle La Redoute, 3suisses (Médiametrie, 2012).
Top 10 společností s největším fiskálním růstem v Evropě (Mediamomentum.co.uk, 2012).
Aktuální stav: 200 zaměstnanců.