Zaměstnanec back office s AJ – možno i absolvent
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je obchodní zastoupení nadnárodní společnosti v ČR.
Náplň práce:
Administrativní podpora každodenního chodu společnosti, zejména pak vyřizování zakázek a komunikace s dodavateli a zákazníky.
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání, možno i absolvent, ekonomický směr a technické myšlení výhodou
- anglický jazyk na komunikativní úrovni nutnou podmínkou
- znalost PC – MS Office, jednoduchý účetní software
Nabízíme:
- zázemí nadnárodní společnosti
- podpora dalšího vzdělávání
- nárok na stravenky
- zkrácený pracovní úvazek – 20 hodin týdně
Místo práce: Brno
Termín nástupu: dle dohody, možno ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 9. 3. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 9. 2. 2015, 10:36
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.