Administrativní asistent s AJ – back office
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je AYSAN s.r.o., distribuční společnost luxusního zboží.
Náplň práce:
- zajištění fakturace, plateb, bankovního styku
- zpracování nabídek pro klienty
- sjednávání schůzek pro obchodníky v zahraničí
- evidence klientů
- organizace marketingových akcí
Požadujeme:
- min SŠ vzdělání
- samostatnost, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- znalost práce na PC – velmi dobrá znalost programů Excel, Word, Outlook
- výborná úroveň anglického jazyka – slovem i písmem
- italský jazyk výhodou, není podmínkou
- min 2 roky praxe na obdobné pozici
Nabízíme:
Práci na plný pracovní úvazek v malé firmě s prestižní zahraniční klientelou. Odměnu v závislosti na schopnostech a nasazení.
Místo práce: Liberec/Jablonec nad Nisou
Termín nástupu: září 2014
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis v českém jazyce s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 5. 5. 2014, 14:40
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.