Administrativní asistent s AJ – back office

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je AYSAN s.r.o., distribuční společnost luxusního zboží.

Náplň práce:
- zajištění fakturace, plateb, bankovního styku
- zpracování nabídek pro klienty
- sjednávání schůzek pro obchodníky v zahraničí
- evidence klientů
- organizace marketingových akcí

Požadujeme:
- min SŠ vzdělání
- samostatnost, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- znalost práce na PC – velmi dobrá znalost programů Excel, Word, Outlook
- výborná úroveň anglického jazyka – slovem i písmem
- italský jazyk výhodou, není podmínkou
- min 2 roky praxe na obdobné pozici

Nabízíme:
Práci na plný pracovní úvazek v malé firmě s prestižní zahraniční klientelou. Odměnu v závislosti na schopnostech a nasazení.

Místo práce: Liberec/Jablonec nad Nisou

Termín nástupu: září 2014

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis v českém jazyce s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz



Vytvořeno: 5. 5. 2014, 14:40

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Obchod a cestovní ruch, Finance  
Plat
0  
Lokalita
Středočeský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás