Administrativní pracovnice (NJ výhodou)
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je plzeňská společnost INTERSOFT – Automation s.r.o. zabývající se výrobou rozvaděčů NN.
Náplň práce:
- Ráda komunikujete s lidmi?
- Rozčiluje Vás nepořádek a umíte do věcí vnášet řád a systém?
- Ráda provádíte úkoly, které po vás vyžadují přesnost, pečlivost a přemýšlení?
Pak hledáme právě Vás!
Výsledkem Vaší práce bude:
- Hladký chod firmy, pořádek ve financích, v dokumentech uložených v regálech a v souborech v PC.
- Budete přebírat telefonní hovory a předávat je na správné osoby, přebírat došlou poštu, tisknout faktury z e-mailu, připravovat cestovní příkazy včetně vyúčtování, zadávat organizace do IS, objednávat kancelářské potřeby a občerstvení, vypracovávat údaje pro statistiku, zpracovávat intrastat. Dále budete zodpovědná za zadávání faktur do IS, za včasné a správné zaplacení těchto faktur, za evidenci nakoupeného majetku a správné vedení firemní pokladny.
Požadujeme:
- Předchozí dobré výsledky ve Vašich dosavadních pracovních aktivitách (brigády, výpomoci, zaměstnání).
- Středoškolské vzdělání.
- Uživatelská znalost práce s PC.
- Pečlivost a přesnost.
- Znalost NJ výhodou – naši zákazníci jsou německy mluvící firmy.
- Hledáme člověka, kterému je naše elektrotechnická branže sympatická, který se nebojí stálého nasazení a který kolem sebe dokáže udržovat systém a pořádek. Výborné pracovní výsledky a ochotu rozhodně umíme ocenit. Pokud uspějete, budete součástí firmy, která si svých zaměstnanců váží.
Místo práce: Plzeň
Termín nástupu: červen / červenec 2016
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 17. 6. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 17. 5. 2016, 14:47
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.