Adminitrativní pracovník/ce
Popis nabízené pracovní pozice:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH OBCE POLICE nebo na ÚŘEDNÍ DESCE OBCE
http://www.obecpolice.cz/aktualne-1/aktuality/
Přihlášky do výběrového řízení NELZE zasílat e-mailem, pouze osobně nebo poštou.
Doporučujeme prostudovat podmínky (vzdělání, praxe v oboru) na webových stránkách obce nebo na úřední desce obce.
NÁPLŇ PRÁCE: administrativní činnost, příprava materiálů pro jednání zastupitelstva, zajišťování vidimace a legalizace dokladů a úředních listin (ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisů), zajišťování souhrnné agendy kontaktního místa veřejné správy Czech POINT, činnosti na úseku evidence obyvatel a vedení místních poplatků. Plní další úkoly stanovené starostou.
NABÍZÍME: Platové zařazení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů, do 8. platové třídy.
Předpokládaný nástup od 1.11.2017, dřívější nástup od 1.10.2017 výhodou.
PRVNÍ KONTAKT: Přihlášky zasílejte do 20.7.2017 na adresu Obecní úřad Police, 756 44 Police 142, s označením "NEOTVÍRAT: Přihláška do výběrového řízení na pozici administrativní pracovník Obecního úřadu Police".
Bližší informace získáte u starosty obce na tel. 571 637 200.
Požadavky:
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Požadované vzdělání:
ÚSV
Nástup od: 1. říjen 2017.
Vytvořeno: 14. 7. 2017, 21:31
Obec Police
Police - Police 142
756 44
+420 571 637 200