Asistent/ka pobočky – Praha
Jste organizačně zdatná/ný? Baví Vás administrativní práce? Pak přijďte k nám!
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s. r. o, a na trhu práce jsme již 32 let a pro naši pobočku v Praze hledáme novou kolegyni/nu na pozici Asistent/ka pobočky.
Jaká Vás čeká pracovní doba? Pondělí až Pátek od 7:00/8:00 do 15:30/16:30 hodin
A kde se nachází naše kancelář?
V krásném prostředí Praze 5, Radlicích, ul. Na Farkáně IV 221/36.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Kompletace personálních podkladů a pracovních složek
Pomocné personální práce, práce s uchazeči o zaměstnání
Emailová a telefonická komunikaci
Správa došlé a odchozí pošty
Tvorba tabulek v Excelu, zpracování databází
Zadávání dat do PC
Zpracování podkladů pro pracovní smlouvy a DPP
Archivace dokumentů
Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb
Zajišťuje jednoduchý servis příchozích klientů a obchodních partnerů na pobočku
Správa kanceláře a budovy (termíny revizí, komunikace s nájemníky)
Obsluha datových schránek
Zajišťování občerstvení (objednávky u dodavatelů)
Co od Vás budeme požadovat?
Úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou
Výbornou znalost českého jazyka
Organizační a komunikační schopnosti
Znalost práce s PC a internetu
Čistý výpis z rejstříku trestů
A na co se můžete u nás těšit?
Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
Přispějeme Vám na obědy formou stravenek
Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme
Pokud hledáte stabilní práci, volejte nebo pište na telefon: 722 005 209 Po-Pá 8:00-12:00 nebo zašlete své CV na email: praha@olman.cz a my vás budeme kontaktovat.
Vytvořeno:
OLMAN SERVICE s.r.o.
Jakuba Obrovského 1389/1b
63500 Brno
734360001
Více info:
Pravidelný úklid vnitřních a venkovních ploch je hlavní službou, kterou v rámci komplexních služeb v oblasti správy nemovitostí společnost OLMAN nabízí.
Nedílnou součástí námi nabízených komplexních služeb v oblasti správy nemovitostí jsou služby spojené s ochranou majetku a osob včetně PCO a dalších služeb.