Asistent(ka)/Recepční
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je firma Kingspan a.s., prosperující nadnárodní společnost.
Náplň práce:
Asistence managementu (např. tlumočení), organizace firemních akcí, zajišťování běžné administrativní agendy, vyřizování a přepojování telefonů, zajištění služebních cest (letenky, ubytování), vyřizování pošty, objednávání kurýrních služeb, objednávání kancelářských potřeb.
Požadujeme:
Min. středoškolské vzdělání, znalost AJ slovem i písmem, výhodou znalost i NJ, uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook, Internet), dobré komunikační schopnosti, reprezentativní a profesionální vystupování, organizační schopnosti, samostatnost, flexibilita, spolehlivost, řidičský průkaz B, možno i absolvent.
Nabízíme:
Různorodou a zajímavou práci, perspektivní zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti, zaměstnanecké výhody, práci na hlavní pracovní poměr, možnost profesního rozvoje.
Místo práce: Hradec Králové
Termín nástupu: 1.9.2011
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji
PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 1. 8. 2011, 16:39
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.