Asistentka/fakturantka s AJ
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ELECTRA TRADE, s.r.o., menší zahraniční společnost, která se zabývá dovozem a prodejem elektrospotřebičů, počet zaměstnanců 5. Na trhu v ČR od roku 2002.
Náplň práce:
• Zpracování objednávek
• Komunikace s odběrateli
• Smysl pro zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost
• Zajišťování dopravy po celé ČR, SK
• Zpracování Intrastatu, Elektrowinu
• Vystavování faktur/dobropisů
• Vyřizování pošty
• Podklady pro inventuru
Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici výhodou, min. 1-2 roky praxe v administrativě
• AJ – komunikativní znalost podmínkou
• uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, internet, Outlook)
• znalost programu Byznys VR vítána
• flexibilita, pečlivost, samostatnost
Nabízíme:
Odpovídající platové ohodnocení, příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu, služební telefon, stravenky, zaměstnanecké slevy. Práce na HPP (doba neurčitá).
Místo práce: Praha 5
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis včetně fotografie s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 27. 3. 2013, 13:53
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.