Asistentka jednatele společnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Intershop s.r.o. - společnost zabývající se obchodem a správou nemovitostí.
Náplň práce:
Zajištění chodu kanceláře, vedení pokladny + příprava dokladů pro účetní, zajištění administrativy spojené s provozem nemovitosti, evidence došlých vystavených faktur, obsluha PC, jednání s dodavateli a nájemníky.
Požadujeme:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, praxe v oboru min 3 roky, PC (Excel, Word, Internet banking), angličtina pokročilá, ochota učit se novým věcem, samostatnost, flexibilita, loajalita.
Nabízíme:
Práce v kanceláři v širším centru Prahy, 12-13 tis Kč, osobní ohodnocení, možnost vzdělání, služební telefon, práce v menším kolektivu, flexibilní pracovní doba. Práce na zkrácený úvazek.
Místo práce: Praha 2
Termín nástupu: 1.5.2013
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu egrundova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 1. 3. 2013, 12:02
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.