Asistentka jednatele společnosti

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Intershop s.r.o. - společnost zabývající se obchodem a správou nemovitostí.

Náplň práce:
Zajištění chodu kanceláře, vedení pokladny + příprava dokladů pro účetní, zajištění administrativy spojené s provozem nemovitosti, evidence došlých vystavených faktur, obsluha PC, jednání s dodavateli a nájemníky.

Požadujeme:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, praxe v oboru min 3 roky, PC (Excel, Word, Internet banking), angličtina pokročilá, ochota učit se novým věcem, samostatnost, flexibilita, loajalita.

Nabízíme:
Práce v kanceláři v širším centru Prahy, 12-13 tis Kč, osobní ohodnocení, možnost vzdělání, služební telefon, práce v menším kolektivu, flexibilní pracovní doba. Práce na zkrácený úvazek.

Místo práce: Praha 2

Termín nástupu: 1.5.2013


V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu egrundova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 1. 3. 2013, 12:02

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na VPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
VPPx 11
 

© 2009 empleo.cz O nás