Asistentka jednatelů
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je obchodně servisní společnost se sídlem v Brně, se zaměřením na technologii pro pneuservisy a autoservisy.
Náplň práce:
Kompletní vedení agendy sekretariátu, komunikace s tuzemskými a zahraničními obchodními partnery či zákazníky, vedení diáře-kalendáře (docházkový systém, obchodní schůzky, významné dny), vedení rozdělovníku firemních dokumentů (např. pošta, objednávky), zabezpečování kancelářských potřeb a tisků, zabezpečení organizace obchodních návštěv společnosti, plnění zadaných úkolů pro oddělení marketingu a personalistiky.
Požadujeme:
SŠ. Dobrou znalost AJ slovem i písmem, znalost jiných světových jazyků výhodou (NJ, IT), znalost práce na PC (OSMS Office, Exchange Outlook), komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost, praxe na obdobné pozici vítána, ŘP skupiny B vítán, čistý rejstřík trestů.
Nabízíme:
Příjemné pracovní prostředí, profesionální přístup managementu, dlouhodobý pracovní vztah.
Místo práce: Brno
Termín nástupu: Dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 9. 1. 2012, 16:33
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.