Asistentka ředitele společnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ERDING, a.s. - společnost působící v oblasti energetických služeb a dodávek technologií pro výrobu a rozvod tepla. Sídlo společnosti je v Brně, působnost po území ČR. Počet zaměstnanců cca 70, z toho techniků pracujících v sídle společnosti 25.
Náplň práce:
Řízení agendy sekretariátu společnosti. Odpovídá za následující činnosti: poštovní agenda, koloběh faktur, recepční služba (telefony, vstupy do objektu), aktualizace dokumentů (OR, RT, SKD..), administrativní činnosti, ostatní činnosti spojené se zajištěním chodu sekretariátu. Asistentka pracuje samostatně, není součástí žádného týmu, služební cesty nejsou vyžadovány.
Požadujeme:
Podmínkou alespoň středoškolské vzdělání a minimálně dvouletá praxe v administrativě. Uživatelská znalost PC, e-mail, internet atd. Předpoklady: komunikativnost, aktivita, samostatnost, spolehlivost, diskrétnost a loajalita k firmě, znalost AJ/NJ.
Nabízíme:
Pracovní prostředí – sekretariát společnosti. Nástupní plat dle dohody. Odměny – v polovině roku a koncem roku. Dodatková dovolená.
Místo práce: Brno
Termín nástupu: květen 2012
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 7. 4. 2012, 12:56
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.