Asistentka v inkasní společnosti

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je renomovaná inkasní společnost s více než 15-ti letou praxí.

Náplň práce:
Komplexní zajištění chodu sekretariátu, příprava podkladů pro vedení společnosti, mzdovou a účetní firmu.

Požadujeme:
Min. středoškolské vzdělání, praxe v oblasti administrativy, základy účetnictví, organizační a komunikační schopnost, pečlivost, samostatnost, dobrá znalost práce na PC, znalost AJ výhodou.

Nabízíme:
Jistotu a zázemí stabilní firmy, dobrá finanční ohodnocení, práci na plný úvazek, pracoviště v centru Prahy.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji

PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz.

Vytvořeno: 16. 5. 2011, 14:27

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás