Asistentka v inkasní společnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je renomovaná inkasní společnost s více než 15-ti letou praxí.
Náplň práce:
Komplexní zajištění chodu sekretariátu, příprava podkladů pro vedení společnosti, mzdovou a účetní firmu.
Požadujeme:
Min. středoškolské vzdělání, praxe v oblasti administrativy, základy účetnictví, organizační a komunikační schopnost, pečlivost, samostatnost, dobrá znalost práce na PC, znalost AJ výhodou.
Nabízíme:
Jistotu a zázemí stabilní firmy, dobrá finanční ohodnocení, práci na plný úvazek, pracoviště v centru Prahy.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: Ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji
PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 16. 5. 2011, 14:27
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.