Asistentka v inkasní společnosti
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je CASPER CONSULTING a.s. - renomovaná inkasní společnost s více než 15-ti letou praxí.
Náplň práce:
Komplexní zajištění chodu sekretariátu, administrativní práce související s vymáháním pohledávek, příprava podkladů pro vedení společnosti, mzdovou a účetní firmu.
Požadujeme:
Min. středoškolské vzdělání, praxe v oblasti administrativy, základy účetnictví, organizační a komunikační schopnost, pečlivost, samostatnost, dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook), znalost AJ výhodou.
Nabízíme:
Jistotu a zázemí stabilní firmy, dobré finanční ohodnocení, práci na plný úvazek, pracoviště v centru Prahy.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 27. 6. 2012, 15:19
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.