Asistentka v inkasní společnosti

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je CASPER CONSULTING a.s. - renomovaná inkasní společnost s více než 15-ti letou praxí.

Náplň práce:
Komplexní zajištění chodu sekretariátu, administrativní práce související s vymáháním pohledávek, příprava podkladů pro vedení společnosti, mzdovou a účetní firmu.

Požadujeme:
Min. středoškolské vzdělání, praxe v oblasti administrativy, základy účetnictví, organizační a komunikační schopnost, pečlivost, samostatnost, dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook), znalost AJ výhodou.

Nabízíme:
Jistotu a zázemí stabilní firmy, dobré finanční ohodnocení, práci na plný úvazek, pracoviště v centru Prahy.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: ihned


V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 27. 6. 2012, 15:19

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Praha  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
Prahax 180
 

© 2009 empleo.cz O nás