Asistentka vedení společnosti
Profil společnosti:
GIP group a.s. - ryze česká společnost, aktivně působící na trhu již více než deset let, specializující se na poskytování komplexních a profesionálních služeb v oblasti prodeje, pronájmu nemovitostí a dalších činností.
Náplň práce:
Odpovědnost za provoz sekretariátu vedení společnosti, vyřizování všech potřebných náležitostí spojených s provozem úseku, administrativní a organizační podpora vedení společnosti, kontrola plnění zadaných úkolů týmu, administrativa (plánování schůzek, zápisy z porad atd.), příprava podkladů pro porady vedení společnosti, koordinace úkolů a termínů členů vedení společnosti, asistence při jednáních, práce s PC (Word, Excel), pochůzky.
Požadujeme:
Dokončené SŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici min. 3 roky, samostatnost a aktivní přístup, výborné organizační a komunikační schopnosti, odpovědnost, pečlivost a kreativita, uživatelskou znalost PC (MS Office, Internet, Outlook), příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování, svědomitost, spolehlivost, flexibilitu a loajalitu, časovou flexibilitu, adaptabilita a schopnost rychle se přizpůsobit vzniklé situaci, schopnost týmové práce, ŘP sk. B – aktivní, ochota cestovat.
Nabízíme:
Příjemnou a různorodou práci v centru Prahy a Liberci, zázemí stabilní společnosti s desetiletou tradicí, spolupráce na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, možnost dalšího vzdělávání, služební telefon a notebook.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 16. 7. 2012, 16:36
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.