Asistentka vedení společnosti, představenstva

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost s dlouholetou historií, zabývající se energetikou.

Náplň práce:
- komplexní a kvalifikované zabezpečení úkolů spojené s činností sekretariátu
- samostatné zajišťování agendy valné hromady, představenstva, dozorčí rady, porad vedení
- koordinace, příprava a zpracování podkladů pro potřeby vrcholového vedení
- příprava prezentací a podkladů pro jednání, organizace jednání a porad
- zabezpečení chodu útvaru (účast na poradách vedení, zápisy z porad, příprava materiálů na porady, apod.)
- plánování a organizace schůzek, zajišťování pracovních cest nadřízených pracovníků
- zajištění veškerých dílčích úkolů s administrativou spojených (vyřizování korespondence, emailů, telefonátů, evidence a třídění pošty, ověřování dokumentů, apod.)
- provádění archivace a skartace písemností dle spisového a skartačního řádu
- zajištění koordinace vazeb mezi přímým nadřízeným a ostatními úseky společnosti
- samostatné řešení dílčích úkolů
- předběžné pořizování faktur do SAPu

Požadujeme:
Odborné znalosti
- počítačové způsobilosti – výborná znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Internet
- min. SŠ vzdělání
- náležitosti úřední a obchodní korespondence
- orientace v účetních a obchodních dokladech a dokumentaci
- znalost SAPu

Osobní předpoklady
- organizační schopnosti
- komunikativnost
- svědomitost a samostatnost
- odpovědnost za plnění úkolů a termínů
- vstřícný přístup, příjemné vystupování a nekonfliktnost
- časová flexibilita
- kvalitní písemný projev
- kvalitní mluvený projev

Obecné způsobilosti
- analyzování a řešení problémů - logické myšlení - rozpoznání klíčových informací, rozpoznání
- souvislostí mezi problémy
- pružnost v myšlení a jednání (adaptabilita, flexibilita, přizpůsobivost, improvizační způsobilosti)
- aktivní naslouchání a pochopení podstaty sdělení
- velmi dobré komunikační schopnosti - chápání, ovlivňování a komunikace s lidmi
- schopnost týmové spolupráce
- osobní rozvoj - ochota vzdělávat se a pracovat na sobě


Nabízíme:
- samostatnou a odpovědnou práci na HPP
- zaměstnanecké benefity
- přátelský kolektiv

Místo práce: Liberec

Termín nástupu: 1. 5. 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 27. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 27. 3. 2015, 13:32

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa, Finance  
Plat
dohodou  
Lokalita
Liberecký kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás