Spartoo hledá na pozici operátora zákaznického centra kandidáta, který perfektně ovládá komunikační techniky a chce se stát součástí mladého, dynamického a mezinárodního týmu. Místo pracoviště je ve Francii, v departmentu Isere, ve městě Grenoble.
Popis nabízené pozice:
- každodenní komunikace se zákazníky po telefonu a prostřednictvím e-mailu
- servis stávajícím zákazníkům
- vyřizování objednávek, reklamací, pozáruční servis
- překlady francouzština-čeština
- řešení požadavků a dotazů ze strany zákazníků
- zpracování přijímaných objednávek
- dosledování obchodních případů
Požadujeme:
Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání sociálního či ekonomického zaměření. Kandidát by měl mít skvělé komunikační schopnosti, plynně ovládat francouzský jazyk a skvěle ovládat techniky internetu a MS Office.
Kdo je Spartoo?
Spartoo bylo založeno v roce 2006 a velmi rychle se stalo lídrem na trhu internetového obchodu s obuví. Spartoo nyní nabízí více než 700 značek dámské obuvi, pánské a dětské (jako například Converse, Baťa, Camper, Adidas nebo třeba Nike). Je Vám k dispozici více než 30 000 modelů (baleríny,
pěkné kozačky, tenisky, lodičky, polokozačky, sandály…). Spartoo působí také v zahraničí, nyní je přítomno v 16 státech Evropy a zaznamenává jedny z nejvyšších zisků v oblasti e-marketingu na trhu.
CV společně s motivačním dopisem ve francouzském jazyce zašlete prosím na tento e-mail: jobclient@spartoo.com. Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. V případě, že se Vám do 14ti dnů od zaslání Vašeho CV nevyjádříme, považujte toto prosím za zamítnutí Vaší žádosti.