Fakturantka s AJ
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost zabývající se transportem automobilů.
Náplň práce:
Vydané faktury – fakturace, vystavování, tisk, archivace, kontrola. Přijaté faktury – fakturace, evidence, archivace, kontrola. Komunikace se zákazníky. Vedení administrativní agendy – pošta, docházka, cestovní výkazy.
Požadujeme:
Min SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru. Komunikativní znalost AJ. Znalost práce na PC – MS Office. Dobré komunikativní a organizační schopnosti. Spolehlivost, zodpovědnost, příjemné vystupování. CV v angličtině.
Nabízíme:
Zázemí stabilní zahraniční společnosti.
Místo práce: Praha 10
Termín nástupu: Ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis v AJ s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji
PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 2. 8. 2011, 22:11
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.