Firemní asistentka s AJ – OBCHOD, LOGISTIKA
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ELECTRA TRADE, s.r.o., menší zahraniční společnost, která se zabývá dovozem a prodejem elektrospotřebičů, počet zaměstnanců 5. Na trhu v ČR od roku 2002.
Náplň práce:
• Banka-denní kontrola bankovního účtu, zadávání došlých plateb, interbanking
• Vedení pokladny
• Sklad-příjem zboží od dodavatelů, kontrola inventur
• Import, Export-objednávky přepravy, spolupráce s přepravci a celnicí
• Zpracování Eko-komu
• Administrativa-kontrola pohledávek a závazků, zápočty
• Kontrola příchozí pošty
• Mzdy-podklady pro mzdy, objednávání stravenek
• Překlady návodů z AJ-ČJ
Požadujeme:
• SŠ vzdělání-ekonomické
• praxe na obdobné pozici výhodou, min. 1-2 roky praxe v administrativě
• AJ – komunikativní znalost podmínkou-denní použití
• uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, internet, Outlook)
• znalost programu Byznys VR vítána
• aktivní člověk, samostatný, komunikativní, odolnost vůči stresu
Nabízíme:
Odpovídající platové ohodnocení, příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu, služební telefon, stravenky, zaměstnanecké slevy. Práce na HPP (doba neurčitá).
Místo práce: Praha 5 – Smíchov
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis včetně fotografie s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 26. 4. 2013, 12:51
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.