Odborník v auditorském týmu

Profil společnosti:
BVM Audit je auditorská a poradenská společnost s patnáctiletou historií na českém trhu. Společnost je zapojena do mezinárodní aliance MSI Global Alliance s partnery po celém světě. Mezi její klienty patří zejména české společnosti či podnikatelská uskupení, společnosti zapojené do mezinárodních skupin, zahraniční subjekty, české neziskové, rozpočtové či příspěvkové subjekty. Více na www.bvmaudit.cz.

Náplň práce:
Odborná práce zejména v oboru auditu, účetnictví a daní, ale i v návazných oborech typu finance, obchodní právo, pracovní právo apod. Pozice v auditorském týmu (asistent auditora, manažer auditu, auditor), případně v týmu účetních a daňových poradců. Stálí klienti plus práce na projektech v oboru účetnictví a daní a dalších specifických ekonomicky zaměřených klientských projektech. Většina času práce u klientů zejména v ústeckém a středočeském kraji a v Praze, dle potřeb však i jinde v České republice, popř. zahraničí.

Požadujeme:
VŠ vzdělání. Komunikativní znalost anglického a/nebo německého jazyka (plynulý ústní projev nutný, prověření je součástí výběrového řízení). Znalosti v oboru účetnictví, popř. daní, znalectví.
Velmi dobrá znalost práce na počítači. Samostatné myšlení a rozhodování, zodpovědnost.
Schopnost efektivní práce v týmu. Pozitivní přístup a chuť do práce, ambice něco se naučit a něco dokázat. Schopnost učit se a chuť k udržování a zvyšování své kvalifikace.

Nabízíme:
Mzdové ohodnocení pří nástupu dle dosažených zkušeností a praxe - nástupní mzda cca 25 – 40 tis. Kč, další růst mzdy dle výsledků práce. Prostředí dynamicky se rozvíjející firmy. Práce v různorodém týmu lidí, příjemný kolektiv. Osobní rozvoj a kontinuální vzdělávání v oboru. Podpora certifikace v oboru účetnictví, daní, oceňování apod. (např. účetní expert, ACCA qualification, IFRS specialista, daňový poradce, znalec, auditor, Certified Information Systems Auditor apod.).
Systém firemních benefitů - mobilní telefon a notebook i pro soukromé použití, stravenky, penzijní připojištění, příspěvek na rekreaci apod., po úspěšném plnohodnotném zapracování na pozici samostatného pracovníka služební automobil i pro soukromé použití.

Místo práce: Ústí nad Labem (preferujeme) nebo Praha

Termín nástupu: Ihned - dle dohody

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 22. 12. 2011, 10:26

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Finance  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Ústecký kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás