Odborný pracovník obchodu (prodejce) - asistent vedoucího
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost PROSTAVBU s.r.o. největší tuzemský dodavatel a dovozce plastových montovaných fasádních systémů, plastových palubek a řady dalších stavebních systémů, zastupující přední evropské výrobce.
Náplň práce:
Komunikovat se zákazníky a obchodními partnery a aktivně udržovat a rozvíjet kontakty se stávajícími
zákazníky. Poskytovat zákazníkům poradenství a informace o sortimentu, jak v oblasti osobní tak telefonické komunikace. Zajišťovat komplexní administraci obchodních případů - především zpracování cenových nabídek, evidence a kontrola objednávek, vystavování dodacích listů a fakturace, kontrolovat správnost těchto procesů a přijatých i vystavených dokladů. Dle potřeby realizovat výdej zboží zákazníkům, podílet se na organizaci logistiky a kontrolovat expedici zboží.
Vést management pohledávek v souvislosti s obchodními případy a zajistit evidenci a vyřizování
reklamací. Sledovat stav skladových zásob u svěřených produktových skupin, komunikovat s dodavateli a objednávat dle potřeby zboží od dodavatelů, naskladňovat zboží a kontrolovat a zpracovávat došlé faktury. Zajišťovat administrativní podporu vedoucího střediska a operativně ho zastupovat. Mít komplexní přehled o chodu střediska, stavu skladu, provozních věcech a vykonávat dle potřeby další práce spojené s administrativním a technickým chodem střediska. Zodpovídat za provozní záležitosti spojené s fungováním prodejny. Vést pokladnu prodejního střediska a kontrolovat hotovost. Více na www.prostavbu.cz.
Požadujeme:
Minimálně SŠ vzdělání, nejlépe technického či ekonomického směru, optimálně se zaměřením na
obchod a stavebnictví (praxe na obdobné pozici výhodou).
Velký důraz klademe zejména na: aktivní a zodpovědný přístup k plnění úkolů, pečlivost, trpělivost a důslednost, operativní myšlení a schopnost zvládat nestandardní situace, příjemné a reprezentativní vystupování, odolnost vůči stresu, loajálnost a budování dobrého jména společnosti, schopnost týmové práce a ochotu se dále vzdělávat a pracovat na sobě.
Nutná je také velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet), výhodou pak znalost
principů skladové evidence a ekonomických systémů. Požadujeme řidičský průkaz skupiny B a čistý trestní rejstřík. Budete se muset důkladně seznámit s celým naším sortimentem, technickými vlastnostmi a možnostmi využití jednotlivých produktů. Osvojit si základní firemní postupy a naučit se pracovat s ekonomickým systémem MoneyS4. Předchozí pracovní zkušenosti ve stavebnictví či znalost našeho sortimentu a orientace na trhu je velkou výhodou.
Nabízíme:
Zajímavou a konstruktivní práci s možností seberealizace v kolektivu s přátelskou a tvůrčí atmosférou.
Osobní přístup s ohledem na vaše schopnosti a možnosti. Motivující mzdové ohodnocení s možností dalšího růstu dle vašich pracovních výsledků (základní nástupní plat dle vašich schopností v rozmezí 18-26tis. sestávající z pevné složky a osobního ohodnocení). Zaměstnanecké výhody - stravenky.
Získáte stabilní pozici v prosperující a dynamicky se rozvíjející české společnosti, obchodující s
vybranými komoditami v oblasti stavebnictví. Základní pracovní doba je
shodná s otevírací dobou střediska pondělí až pátek 8-17 hod a dále pak dle potřeby.
Místo práce: Brno – město, Vídeňská
Termín nástupu: Ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!!! V případě, že tak neučiníte, nemusíte být zařazeni do výběrového řízení! Děkuji
PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU esvobodova@jobsystem.cz
Vytvořeno: 31. 8. 2011, 15:24
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.