Pomocný administrativní pracovník
Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě.
Místo výkonu práce - Plzeň.
Charakteristika činnosti:
- práce s databází klientů v systému SAP
- kontrola smluv
- přiřazování plateb
- vyřizování objednávek
- telefonní komunikace s klienty (NEJEDNÁ SE O CALL CENTRUM)
Požadujeme:
- vzdělání SŠ
- uživatelská znalost práce s PC - znalost MS Excel podmínkou
- znalost programu SAP výhodou
- komunikativnost
- příjemné vystupování
Nabízíme:
- zaměstnání u stabilní společnosti spolupracující se Skupinou ČEZ
- příjemnou pracovní atmosféru
- dvousměnný provoz (rannní směna 06:00-14:00hod, odpolední směna 14:00 - 22:00hod)
- hlavní pracovní poměr
Nástup IHNED
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis na cvpl@bohemia-manscraft.cz. Do předmětu uveďte "Pomocný administrativní pracovník" a kód pozice P73630.
Kontaktní osoba - Hana Hozáková,
tel.: +420 777 038 479
Vytvořeno: 19. 5. 2016, 15:07
Bohemia Manscraft, spol. s r. o.
Více info:
Komplexní služby v oblasti personalistiky a lidských zdrojů