Recepční – Asistentka
Profil společnosti:
HOCHTIEF Development Czech Republic s.r.o., dceřiná společnost mezinárodního koncernu HOCHTIEF SOLUTIONS AG, se sídlem v Praze.
Náplň práce:
Zajištění bezproblémového chodu recepce. Osobní komunikace s klienty. Administrativní úkony spojené s chodem recepce. Organizační činnosti (zajišťování občerstvení, příprava zasedacích místností pro jednání). Interní komunikace a spolupráce s dalšími úseky společnosti, práce s interním systémem.
Požadujeme:
SŠ vzdělání. Praxe na pozici recepční výhodou. Velmi dobrá znalost NJ, AJ výhodou. Znalost práce a PC. Výborné komunikační a organizační schopnosti. Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič. Profesionální jednání s lidmi, klientsky orientovaný přístup. Příjemné vystupování.
Nabízíme:
Samostatnou a zodpovědnou práci v mezinárodní společnosti. Odpovídající finanční ohodnocení. Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy. Zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, stravenky, vzdělávací kurzy, občerstvení na pracovišti). Zaměstnání na plný úvazek s předpokladem dlouhodobé spolupráce.
Místo práce: Praha - Smíchov
Termín nástupu: Dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu katerina.torova@hochtief.de, tel.: +420 233 081 973
Vytvořeno: 5. 4. 2012, 22:50
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.