Sekretářka - asistentka jednatele

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Čechofracht Rail s.r.o.k, patří mezi poskytovatele služeb v oblasti logistiky a spedice.

Náplň práce:
Kompletní administrativní agenda a zajištění chodu celého sekretariátu ( poštovní styk, vyřizování telefonátů, organizace tuzemských i zahraničních služebních cest apod.), komunikace s klienty (i se zahraničními), administrativní podpora týmu.

Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání s maturitou, řidičský průkaz sk.B, výborná znalost minimálně jednoho světového jazyka AJ/NJ, dobrá uživatelská znalost MS Office, Outlook, spolehlivost a flexibilitu, pečlivost a samostatnost, příjemný vzhled a vystupování.

Nabízíme:
Firemní benefity, možnost navštěvovat firemní jazykové kurzy, práci v mladém kolektivu.

Místo práce: Olomouc

Termín nástupu: Ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu esvobodova@jobsystem.cz.
Vytvořeno: 15. 12. 2011, 16:05

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
Dohodou  
Lokalita
Olomouc  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás