Sekretářka v advokátní kanceláři
Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Mezinárodní advokátní kancelář sídlící v centru Prahy
Náplň práce:
Pracovní doba: pondělí – pátek, 8:45 – 17:15.
Náplní práce je administrativní podpora týmu právníků.
Požadujeme:
Požadujeme vynikající znalost českého jazyka, komunikativní znalost angličtiny, znalost práce s PC (MS Office, zejména Word), dále pečlivost, spolehlivost, příjemné vystupování a časovou flexibilitu. Předchozí praxe v administrativě je výhodou.
Nabízíme:
Nabízíme práci v prestižní a stabilní mezinárodní společnosti a velmi dobré finanční ohodnocení. Preferujeme dlouhodobou spolupráci.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: v průběhu dubna 2015
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 11. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 11. 3. 2015, 14:59
JOBSYSTEM s.r.o.
Více info:
Provoz inzertního serveru s nabídkami zaměstnání a brigád.