Zaměstnanec back office s AJ – možno i absolvent

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je obchodní zastoupení nadnárodní společnosti v ČR.

Náplň práce:
Administrativní podpora každodenního chodu společnosti, zejména pak vyřizování zakázek a komunikace s dodavateli a zákazníky.

Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání, možno i absolvent, ekonomický směr a technické myšlení výhodou
- anglický jazyk na komunikativní úrovni nutnou podmínkou
- znalost PC – MS Office, jednoduchý účetní software

Nabízíme:
- zázemí nadnárodní společnosti
- podpora dalšího vzdělávání
- nárok na stravenky
- zkrácený pracovní úvazek – 20 hodin týdně

Místo práce: Brno

Termín nástupu: dle dohody, možno ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

Platnost inzerátu končí 9. 3. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Vytvořeno: 9. 2. 2015, 10:36

JOBSYSTEM s.r.o.

Solovská 106/42
18000 Praha 8
224 814 391
www.jobsystem.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
dohodou  
Lokalita
Brno  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Eva Grundová  
e-mail
 
Telefon
224 814 391  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás